Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~J0HNYY | użytkownik

imię i nazwiskoJonatan Tarapacz adresSydney zarejestrowany06.10.2009 @23:28:06 ostatnio na stronie26.07.2016 @10:49:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1631038
digarty39 komentarze300 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~czaajna    18.12.2009 @22:26:12
troche chora jestem ;(
~dzamajka    18.12.2009 @16:39:20
dobry wieczórr
~czaajna    18.12.2009 @16:12:46
nudzi ci sie ?
ja spalam juz od 6 godzin xD
co tam ? ;> ;**
~youloveme    18.12.2009 @15:35:34
noo.. to nic, że chodzę do szkoły.. ale właściwie to weekend jest dzień dobry !
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~dzamajka    17.12.2009 @17:04:18
krecikowski? nie, nie znam hahah.
~youloveme    17.12.2009 @15:31:05

jestem na wakacjach na Bahamach i właśnie robię zdjęcia, ale dodam dopiero jak wrócę ;d
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~dzamajka    17.12.2009 @08:46:29
nie wstydź się, nikt nie wybiera sobie rodziny ;dd
jak nie znam jak znam!
~dzamajka    16.12.2009 @19:02:31
jak jak? johny to twój ojciec?
krecik też był w porządku. ;d
~dzamajka    15.12.2009 @13:56:01
tak, johny bravo.. te laski co podrywał, były walnięte, że dawały mu kosza. ja bym od razu poszła na jego bajere hahah. ;d ale widzę, że ktoś tu lubi krecika hahahaha. o, i ktoś słucha ostrego
~Diamondd    14.12.2009 @23:02:47
Hehe, dzięki
~czaajna    14.12.2009 @20:52:21
droga na mini max xd
~qbeeck    14.12.2009 @20:46:11
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~dzamajka    14.12.2009 @20:28:47
Francja proszę pana. =d
~youloveme    13.12.2009 @16:17:26

morze to też ocean ;D
nawet w jakiejś książce było ostatnio o tym mieście ;P
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~youloveme    12.12.2009 @15:14:09

to twoje Cork leży nad morzem? ;D
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~youloveme    09.12.2009 @14:53:23
haha no to nawzajem ;d
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~youloveme    08.12.2009 @13:49:05

skoro ciekawie to pobaw się ze mną
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~qbeeck    08.12.2009 @07:54:40
Milutkiego dnia życzę
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~czaajna    06.12.2009 @22:32:59
a gdzie sie podzialo malboro ?
~qbeeck    06.12.2009 @13:23:05
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~youloveme    05.12.2009 @12:07:20
przemytem haha.
tak.. a dokładniej to się bawię w chowanego, lecz jeszcze nie wiem z kim..
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~czaajna    04.12.2009 @16:38:43
to byl sok wisniowy ;P ;] ;*
~czaajna    04.12.2009 @15:03:10
czuje sie zaszczycona ;*
~youloveme    04.12.2009 @14:30:01
siemano ;d no jakoś przed chwilą Cię widziałam, ale chyba już nie ma Ciebie xd. ja prawie zawsze niewidok ;d
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~czaajna    03.12.2009 @23:15:45
to idz wyprostuj banany ;*
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt